Komunikat Starosty Mławskiego w sprawie przywrócenia bezpośredniej obsługi klientów w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Powiecie Mławskim.
Z dniem 17 maja 2021r. wznawia się bezpośrednią obsługę klientów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Powiecie Mławskim.
Rejestracja do punktów odbywa się pod numerem telefonu 23 655 29 03 - czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 lub przez e-mail: nieodplatnapomoc@powiatmlawski.pl bądź poprzez przez internet na stronie Starostwa Powiatowego w Mławie: www.powiatmlawski.pl w zakładce „zapisy na bezpłatne usługi" .
W lokalu, w którym umiejscowiony jest punkt:
- Może przebywać wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną. Nie mogą przebywać w lokalu punktu osoby, które są chore, przebywają z osobą odbywająca kwarantannę lub izolację w warunkach domowych, albo sami są objęci kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.
- W pomieszczeniu, w którym ma miejsce świadczenie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego nie powinny przebywać osoby postronne, inne niż te, które stawiły się w celu zapisu lub uzyskania pomocy.
- Do punktu nie powinno się przynosić zbędnych rzeczy.
- Każda osoba korzysta z własnych, o ile to możliwe, niezbędnych jej przyborów/przedmiotów (długopisy, notatki itp.). Konieczna jest dezynfekcja przedmiotów używanych wspólnie, jeżeli nie są to materiały jednorazowe. Nie należy pożyczać przedmiotów od innych osób.
- Należy przestrzegać dystansu społecznego między osobami, wynoszącego przynajmniej 2 metry od drugiej osoby.
Starosta
/-/
Jerzy Rakowski
Mława, dnia 11.05.2021r.
- autor: Jerzy Rakowski Starosta Mławski, data: 2021-05-12