Aktualności archiwalne 2021

  • Plakat
    • autor: ZUS

Wnioski do programu Dobry start można składać tylko elektronicznie

Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.  Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe  wskazane we wniosku.

W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.

Wszystkie informacje nt. programu oraz materiały do pobrania i instrukcje jak złożyć wniosek - dla rodzica, dyrektora placówki opiekuńczej, opiekuna czy dorosłego ucznia znajdują się na naszej stronie internetowej www.zus.pl pod adresem  Program Dobry Start - ZUS

Instrukcje:

Filmy instruktażowe:

W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące :

  • wnioskodawcy,
  • dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia
  • szkoły do której uczęszcza dziecko
  • numeru rachunku bankowego. 

  • autor: ZUS, data: 2021-07-02

Banery