Program Dobry start - Urząd Gminy w Strzegowie informuje
Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość. Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe wskazane we wniosku.
W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.
Chcąc zapewnić wszystkim osobom, które będą składać wnioski, odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE.
Terminy dyżurów:
6 lipca 2021r. w godz. od 8:00 do 15:00
10 sierpnia 2021r. w godz. od 8:00 do 15:00
Miejsce dyżurów:
budynek Urzędu Gminy Strzegowo ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, pokój nr 9
W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.
W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące :
- wnioskodawcy,
- dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia
- szkoły do której uczęszcza dziecko
- numeru rachunku bankowego.
- data: 2021-06-30