Aktualności archiwalne 2021

  • Plakat
    • autor: ZUS

Program Dobry start - Urząd Gminy w Strzegowie informuje

Od roku szkolnego 2021/2022 świadczenie (tzw. 300+) w ramach programu Dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wnioski będzie można składać od 1 lipca do 30 listopada tylko drogą elektroniczną - z portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, za pośrednictwem portalu Emp@tia lub przez serwisy bankowości elektronicznej banków, które udostępnią taką możliwość.  Świadczenia będą wypłacane wyłącznie na rachunki bankowe  wskazane we wniosku.

W związku ze zmianą sposobu składania wniosków pracownicy ZUS będą zakładać zainteresowanym profile na Platformie Usług Elektronicznych ZUS.

Chcąc zapewnić wszystkim osobom, które będą składać wnioski, odpowiednie wsparcie i obsługę zapraszamy na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy PUE.

Terminy dyżurów:

6 lipca 2021r. w godz.  od 8:00 do 15:00

10 sierpnia  2021r. w godz. od 8:00 do 15:00

Miejsce dyżurów:

budynek Urzędu Gminy Strzegowo  ul. Plac Wolności 32,  06-445 Strzegowo, pokój nr 9

 

W celu założenia lub potwierdzenia profilu PUE należy okazać dowód osobisty lub paszport i podać adres e-mail.

W celu złożenia wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start niezbędne są dane dotyczące :

  • wnioskodawcy,
  • dzieci na które wnioskodawca ubiega się o przyznanie świadczenia
  • szkoły do której uczęszcza dziecko
  • numeru rachunku bankowego. 
  • data: 2021-06-30

Banery